« آهنگ میکشیم از حامد زمانیلعنت بر صهیونیست »

 

سرویس شبکه‌های اجتماعی – رجانیوز: برای خیلی از افراد مذهبی جامعه ما، نام “شبکه اجتماعی” مترادف است با فیس‌بوک و توئیتر و محتوای غیراخلاقی و ارتباط آسان با نامحرم و از اینجور مسائل؛ موضوعی که البته رنگی هم از واقعیت دارد و باید به طور جدی نسبت به آن حساس بود اما این، همه واقعیت شبکه‌های اجتماعی نیست.
به گزارش رجانیوز، شبکه‌های اجتماعی در واقع بخشی از پروژه «وب 2» هستند که در آن دیگر، یک پایگاه اینترنتی صرفا مخاطب ندارد (مانند سایت‌های خبری و پایگاه‌های ارائه خدمات)؛ بلکه بازدیدکنندگان این سایت‌ها خود به کاربران و در واقع گردانندگان آنها تبدیل می‌شوند. به عنوان مثال، فیس‌بوک هیچ تولید محتوایی به صورت مرکزی از سوی مدیرانش ندارد؛ بلکه این کاربران آن هستند که اقدام به تولید محتوا در آن می‌کنند.
همین مساله سبب شده تا شبکه‌های اجتماعی به یک چاقو تبدیل شوند که هم می‌توانند در دستان یک پزشک باشند و جان یک نفر را نجات دهند و هم می‌توانند در دستان یک قاتل باشند و جان یک نفر را بگیرند.
این خاصیت دوگانه شبکه‌های اجتماعی سبب شده تا بخشی از جامعه مذهبی ایران هم به استفاده از این شبکه‌ها روی بیاورد و البته در این زمینه، بسیار هم موفق بوده است؛ تا جایی که برخی از حساب‌های بسیار پرطرفدار این شبکه‌ها را افراد مذهبی و با تولید محتوای ارزشی تشکیل می‌دهند.
به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا به نوبت، برخی از این حساب‌های پرطرفدار را که اتفاقا مطالب بسیار خوب و مهم انقلابی و اسلامی را منتشر می‌کنند، برای شما مخاطبین معرفی کنیم تا اگر شما نیز از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، بتوانید از آنها بهره ببرید.
صفحه «استاد پناهیان» در اینستاگرام
این صفحه را یکی از طرفداران سخنرانی‌های پرشور و عالمانه حجت‌الاسلام پناهیان ایجاد کرده و توانسته در مدتی بسیار کوتاه، تعداد زیادی از مخاطبین را برای خود جمع کند.
در این صفحه و برای هر مطلب، یک عکس از استاد پناهیان به همراه یک نکته خواندنی از میان سخنرانی‌های ایشان منتشر می‌شود.
صفحه «شهر حدیث» در اینستاگرام
این صفحه هم از آن حساب‌های بسیار دوست داشتنی شبکه اجتماعی اینستاگرام است که محبوبیت اصلی خود را به دلیل انتخاب دقیق و جالب احادیث معصومین(ع) و تطابق آنها با شرایط امروز به دست آورده است.
   سه شنبه 28 مرداد 1393


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
حضرت زهرا (س): خدايى رَا حمد و سپاس گوييد كه به خاطر عظمت و نورش ، هر كه در آسمانها و زمين است به سوى او وسيله مى جويد و ما وسيله او در ميان مخلوقاتش و خاصّان درگاه و جايگاه قدس او و حجّت غيبى و وارث پيامبرانش هستيم.
جستجو
موضوعات
صلوات
بالابر

دريآفت كد بـالآبـر حجاب

آمار
  • امروز: 291
  • دیروز: 329
  • 7 روز قبل: 755
  • 1 ماه قبل: 4253
  • کل بازدیدها: 118666

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

کد ِکج شدَنِ تَصآویر