« محكوميت وهابيون بي شرمجنگ نرم آمريكا عليه ايران (8) »

راه های دیگر برای مقابله

-        اجرای طرح های توسعه ای مناطق محروم و مرزی در ابعاد مختلف مانند فقر، ناامنی، تورم، بیکاری، ترافیک و….

-        گسترش آزادی های مدنی در چارچوب قانون اساسی همراه با هوشیاری لازم جهت جلوگیری از تهدیدات احتمالی

-        تقویت زیرساخت های فرهنگی و آموزشی

-        کنترل و نظارت بر سازمان های غیردولتی

-        افزایش ظرفیت های سازمان های امنیتی کشور با ماهیت تهدیدات نرم

-        کارآمدتر نمودن نظام اداری کشور

-        به کارگیری نخبگان در نهادهای دولتی و سیاسی با هدف جلوگیری از جذب آنان توسط جبهه معاند نظام وظیفه ما در مواجهه با جنگ نرم

امروز استفاده از قدرت نرم برای تامین منافع ملی و تمامیت ارضی کشور، ضرورت است و مراقبت از کشور در برابر تهدید نرم حیاتی است.

استفاده از قدرت نرم علیه تمامیت ارضی، استقلال و هویت ملی کشور تنها در شرایط ضعف نظام اتفاق نمی افتد بلکه در «پیروزی های خیره کننده» دیده می شود. از این رو رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خنثی کردن تهدیدهای دشمن، دانشجویان، اساتید دانشگاهها و هنرمندان را به میدان فراخوانده اند.

در جنگ نرم، دشمن از ادبیات خاص یعنی “تاریک نشان دادن آینده” استفاده می کند و با ایجاد شک و تردید در اصول و دستاوردها تلاش می کند تا مردم را دچار ترس و اضطراب کند و نیروهای اصلی را خسته نماید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای خنثی شدن این ترفند به اساتید دانشگاهها فرمودند: “لازم نیست شما از افراد نام ببرید ولی لازم است که به دانشجویان امید بدهید تا دستاوردهای بزرگ کشورشان را کوچک نبینند.”

در جنگ نرم، از «احساسات» و «مظلوم گرایی» به عنوان چاشنی اقدامات خطرناک استفاده می شود. در این میدان آن دسته از نیروهای جوان که به دلیل برخورداری از هوشیاری سیاسی دست فتنه گران را می خوانند، وظیفه ای مهم بر عهده دارند. رهبر معظم انقلاب با تاکید بر رسالت دانشجویان با عنوان ” افسران جوان” و اساتید دانشگاه با عنوان “فرماندهان خودی جبهه نرم” مسئولیت آنان را یادآور شدند.

جنگ نرم، صحنه رویارویی دروغ های بزرگ با واقعیت های تردیدناپذیر است. در این جنگ نرم، کافی است که هواداران جبهه حق بیدار باشند و بیکار ننشینند چرا که زبان حق همیشه موثرتر از زبان باطل است.


موضوعات: جنگ نـــرم
   دوشنبه 16 اردیبهشت 1392


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
حضرت زهرا (س): خدايى رَا حمد و سپاس گوييد كه به خاطر عظمت و نورش ، هر كه در آسمانها و زمين است به سوى او وسيله مى جويد و ما وسيله او در ميان مخلوقاتش و خاصّان درگاه و جايگاه قدس او و حجّت غيبى و وارث پيامبرانش هستيم.
جستجو
موضوعات
صلوات
بالابر

دريآفت كد بـالآبـر حجاب

آمار
  • امروز: 66
  • دیروز: 128
  • 7 روز قبل: 2627
  • 1 ماه قبل: 6587
  • کل بازدیدها: 122556

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

کد ِکج شدَنِ تَصآویر