« 2 روز تا محــــرمنماز بر پیکر آیت الله مهدوی کنی »

اینک ناله مصیبت و فغان تاریخ و فریاد تظلم خواهی و ” هیهات منا الذله ” حق طلبان و حقیقت جویان عالم در صدور حکم اعدام ظالمانه رژیم ناپاک و خائن آل سعودی، درباره عالم بزرگ اسلامی و رهبر شیعیان عربستان آیت الله نمر به گوش می رسد و مجامع بی تعصب حقوق بشر که از جنایات تبعیض نژادی در اسرائیل، آمریکا، انگلیس و کشتار مسلمانان بی گناه و بی پناه در فلسطین اشغالی، سوریه و عراق و افغانستان و غیره حمایت می کنند؛ چرا و چگونه در دفاع از حقوق مسلمین دم فروبستند و چشم بر هم گذاشتند؟ آیا نه این است که منافع نامشروع و زیاده خواهانه آنان، این گونه اقتضاء می کند؟ امروز فریاد «وامصیبتا» و «یا للمسلمین» تاریخ و طنین فریاد «هل من ناصر ینصرنی» حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در ظهر عاشورا و صدای خشم و نفرت و انزجار مسلمین جهان در اعتراض به این حکم ظالمانه و نامشروع به گوش می رسد. حکم اعدام این روحانی مبارز و مظلوم برای همه شیعیان و مسلمانان آزاده موجب تاثر و تاسف شدید است. روحانی ای که بدون هیچ گناهی از سوی حکام کشور عربستان محکوم به اشد مجازات شده است.

 

جرم بزرگ شیخ نمر به عنوان نمادی بزرگ و مصلحی شجاع، روحانی مجاهد و مبارز و عالمی متقی در برابر ظلم کفر گونه نظام سلطه و استکبار و خفقان رژیم تروریست پرور آل سعود فقط تظلم خواهی مظلوم از ظالم جور پرور است.

 

ناگفته پیداست که حکم دادگاه عربستان با آزادی های سیاسی افراد و حقوق بشر و حقوق اقلیت ها در تناقض کامل است و زمینه ساز دامن زدن به اختلافات فرقه ای در دنیای اسلام خواهد شد و پس از آتشی که آل سعود به پا کرد، آرام نگه داشتن دوست داران این روحانی عظیم الشان نیز بسیار سخت و مشکل خواهد بود و عربستان سعودی نیز بایستی بداند که با اجرای این حکم، ضمن مواجه شدن با کوهی از امواج کوبنده خشم و نفرت و انزجار تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعه و اهل تسنن، مردم عربستان نیز با این گونه احکام دست از مبارزه خود برنخواهد داشته و آل سعود با پرداخت هزینه گزاف و خارج از تصور، باید جهان اسلام را مقابل خود ببیند.

 

خواست صریح و شفاف مسلمانان جهان از دولت و دستگاه قضایی عربستان سعودی این است که:

1. هر چه سریع تر نسبت به آزادی آیت الله شیخ نمر اقدام کرده و به تبعیض و ارعاب برنامه ریزی شده علیه مخالفان خود پایان دهند.

2. سازمان های بین الملل مسئول حقوق بشر، هیئت های علمای دینی در جهان و همه آزادیخواهان جهان باید نسبت به این اقدام غیرانسانی و غیرحقوقی ساکت نمانند. لذا برای جلوگیری از اجرای این حکم، باید اقدام عملی نمایند.

3. از مردم مسلمان عربستان اعم از شیعه و سنی درخواست میکنیم با تمام توان به میدان آمده، از حقوق اولیه خود دفاع کنند و تا آزادی قطعی این عالم اسلامی از پای ننشینند.

4. تمامی دولت های مسلمان و غیر مسلمان باید نسبت به این حادثه بی تفاوت نباشند و مانع عملی شدن این تصمیم سیاسی شوند.

5. از دولت جمهوری اسلامی ایران نیز درخواست داریم مثل همیشه با جدیت و با تمام توان از اجرایی شدن این تصمیم خائنانه رژیم عربستان، جلوگیری نمایند.


موضوعات: اخبار, حوزه
   پنجشنبه 1 آبان 1393
نظر از: سرشار [عضو]

با سلام مطالب خیلی خوب و منطقی بود.امیدواریم هرچه زودتر چهره کریه دشمنان بر همگان اشکار شود و حق پیروز گردد.

1393/08/01 @ 07:21


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
حضرت زهرا (س): خدايى رَا حمد و سپاس گوييد كه به خاطر عظمت و نورش ، هر كه در آسمانها و زمين است به سوى او وسيله مى جويد و ما وسيله او در ميان مخلوقاتش و خاصّان درگاه و جايگاه قدس او و حجّت غيبى و وارث پيامبرانش هستيم.
جستجو
موضوعات
صلوات
بالابر

دريآفت كد بـالآبـر حجاب

آمار
  • امروز: 301
  • دیروز: 406
  • 7 روز قبل: 1176
  • 1 ماه قبل: 7154
  • کل بازدیدها: 123546

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

کد ِکج شدَنِ تَصآویر