اعتراف سایت سعودی دباره تفسیر سوره بینه

سایت وزارت اوقاف و ارشاد عربستان سعودی وظیفه نشر  تفاسیر وترجمه های قرآن کریم را در این کشور دارد. این سایت در تفسیر خود از ایه ۷ سوره مبارکه بینه آورده است که :

{۷} إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَئِکَ هُمْ خَیْرُ الْبَرِیَّةِ

یَقُول : مَنْ فَعَلَ ذَلِکَ مِنْ النَّاس فَهُمْ خَیْر الْبَرِیَّة . وَقَدْ : ۲۹۲۰۸ – حَدَّثَنَا اِبْن حُمَیْد , قَالَ : ثنا عِیسَى بْن فَرْقَد , عَنْ أَبِی الْجَارُود , عَنْ مُحَمَّد بْن عَلِیّ { أُولَئِکَ هُمْ خَیْر الْبَرِیَّة } فَقَالَ النَّبِیّ صَلَّى اللَّه عَلَیْهِ وَسَلَّمَ : ” أَنْتَ یَا عَلِیّ وَشِیعَتک “

پیامبر(ص) فرمود: منظور از خیرالبریة، علی جان تو هستی و شیعیان تو.

 

منبع: مصاف با شیطان

   پنجشنبه 17 بهمن 1392نظر دهید »

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای سرمقاله روزنامه بهار را با عنوان “امام پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟” محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، سرمقاله موهن روزنامه بهار را محکوم کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل مما بلغت رسالت والله یعصمک من الناس ان الله لایهدی القوم الکافرین
ما امضاکنندگان ذیل مطلع شدیم که روز چهارشنبه مورخ 1 /8/ 92 در روزنامه بهار مقاله‌ای به مناسبت خجسته عیدسعید غدیر عید امامت، تحت عنوان ” امام، پیشوای سیاسی با الگوی ایمانی” به قلم علی اصغر غروی منتسب به نهضت آزادی به ایراد تشکیک در امامت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پرداخته است.
در این مقابله با تکیه بر آیات قرآن و براساس اندیشه انحرافی تفسیر به رای شده است.
به استنباط ما از محتوای این مقاله، نویسنده با استفاده از الفاظ زشت و توهین آمیز در راستای جریان سیاسی وهابیت درون شیعی عمل کرده ودر حقیقت با عقاید شعیه و سنی دشمنی کرده است‌،و با تحریف ترجمه آیات قرآنی و کج فهمی یا عدم فهم صحیح آن مطالبی را نگاشته است.
در شرایط کنونی که استکبار و سلطه جهانی تلاش می‌کند به اختلافات مذهبی دامن زند و با طراحی دشمنی‌ها را تقویت کند و حکومت کند، شبهه افکنی، آن هم در ایام مبارک هفته ولایت جای بسی تامل و تاسف است.
این حرکت یک مغالطه ساده اندیشانه و عدم آشنایی با مبانی دینی است،‌ما این حرکت زشت عناصر و جریانات سیاسی مسئله‌دار شدیدا محکوم می‌نماییم و از هیات نظارت بر مطبوعات کشور و سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم اقدام عاجلی انجام دهند و بدانند که در صورت کوتاهی مجلس شورای اسلامی به وظایف نظارتی و قانونی خود عمل می‌کند.
   دوشنبه 6 آبان 13921 نظر »

عناوین اصلی کتاب شامل:
زندگینامه و آثار مرحوم ملا احمد نراقى؛ باب اول : در بیان بعضى مقدمات نافعه ، از بیان حالات نفس و منفعت فضایل اخلاق و مضرت رذایل آن؛ باب دوم : در سبب انحراف اخلاق از جاه پسندیده و حصول اخلاق ذمیمه‏و بیان قواى نفس انسانى؛ باب سیم : دربیان محافظت اخلاق حمیده ازبیرون رفتن ازحداعتدال؛ باب چهارم : در تفصیل انواع اخلاق و بیان شرافت فضایل و شرح مفاسدرذایل؛ باب پنجم : اسرار و آداب عبادات


دانلود نرم افزار

198-merajo-saadah.zip دریافت فایل

198-fa-merajo-saadah.apk دریافت فایل

198-FA-merajo-saadah.pdf دریافت فایل

 

سایت منبع :

w w w . 3 e r a t . c o m

   پنجشنبه 25 مهر 1392نظر دهید »
فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
حضرت زهرا (س): خدايى رَا حمد و سپاس گوييد كه به خاطر عظمت و نورش ، هر كه در آسمانها و زمين است به سوى او وسيله مى جويد و ما وسيله او در ميان مخلوقاتش و خاصّان درگاه و جايگاه قدس او و حجّت غيبى و وارث پيامبرانش هستيم.
جستجو
موضوعات
صلوات
بالابر

دريآفت كد بـالآبـر حجاب

آمار
  • امروز: 22
  • دیروز: 43
  • 7 روز قبل: 145
  • 1 ماه قبل: 634
  • کل بازدیدها: 114413

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

کد ِکج شدَنِ تَصآویر